در زبان عربی یتیم به کسی اطلاق می شود که که استحقاق نعمتی را داشته اما این نعمت از او سلب شده باشد . پیر مرد نود ساله ای را که پدر ندارد کسی یتیم نمی نامد اما همین نعمت پدر اگر از کودک ده ساله ای سلب موی سفید :)...
پانزده سالم بود وقتی اولین مویسفید را جایی درست وسط سرم دیدم . آن روز نه احساس پیری کردم و نه ناراحت شدم . این یک تار مو برایم جذابیت خاصی داشت . وسیله ای که در پس افکارم ، خودم را با آن از هم سن های موی سفید :)...